Przejdź do głównej zawartości

Plany robótkowe.

Dziś chwilowo będzie bez zdjęć, niestety akumulatorki się rozładowały już chyba na dobre, mam je 3 lata spróbuje jeszcze podładować choć siedziały dobre parę godzin ładując się.
W następnym tygodniu spodziewam się przesyłki z Needleart , a to sobie zamówiłam jako prezent urodzinowy.


Nie wiem czy podołam wyszyciu tego obrazka, chęć na niego miałam już ponad rok temu, wstrzymywała mnie jego cena, ale myślę , że na 25 urodziny mogę sobie sprawić taki prezencik.

Jak narazie walcze z następnym kociakiem z serii DMC Deco, tak ma wyglądać po wyszyciu.
A teraz zmykam bo do pracy muszę lecieć.

Komentarze

  1. mnóstwo inspiracji tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Tobie wytrwałości przy haftowaniu tak pięknych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  3. ::))) witaj
    JESTEM U CIEBIE PIERWSZY RAZ::))NIE PYTAJ JAK TU TRAFILAM::))DLUGO BY OPOWIADAC..POWIEM JESTEM MILO ZASKOCZ\ONA..MILO TU SPOKOJNIE..ROZGOSZCZE SOE NA DLUZEJ PONIEWARZ UWIELBIAM WYSZYWAC CHIC MOJA KOLEKCJA JEST MALA ..::))BRAK CZASU..
    HAFTY Z NEEDLEART MNIE URZEKAJA I TEZ MARZE O JEDNYM A ICH LINK MAM NA SWYM BLOGU::)) TYLKO TA CENA ::))
    EMANUJE TU CISZA SPOKOJ PROSTOTA PRZEPLECIONA KREATYWNYM PIEKNEM BEZ GLOWY W CHMURACH ..SLICZNE HAFTY -KIEDY TY TO WYSZYWASZ??
    JA PO NOCACH DLUGO CIAGLAM::))
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE I SERDECZNIE POZDRAWIAM.PATI WICHROWE

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Popularne posty z tego bloga

Chusty pochłonęły mnie do reszty, ukończę jedną i już na jej miejsce wskakuje następna. Szydełkowanie bardzo potrafi wciągnąć, zawsze znajdzie się chwila, żeby choć rządek zrobić.  Na różnych grupach szydełkowych są dostępne darmowe wzory, z których najczęściej korzystam. Jednak czasem zdarza mi się zakupić.  Tak było z Allyaną, chodziła za mną chyba z pół roku, chciałam ją wykonać z motka merino, aby posłużyła na zimę. Powstała z 1500 m motka merino/akryl od kokonki.pl. Ten sklep polecam z całego serca, moje wszystkie chusty powstały właśnie z kokonków. Chusta powstawała w tzw międzyczasie, około 2 miesięcy. Wzór średnio trudny, było trochę prucia:) Obecnie na szydełko wskoczyła Alexis. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie na instagramie . 

Zgłosiłam się do konkursu Blog roku 2011

Warto spróbować,świetna zabawa i można pokazać się szerszej publicznośći. Może i Wy się zapiszecie. Blog Roku.

Róża ukończona.

Kontury wyszyte, róża wyprana i uprasowana czeka na Pana ramiarza.