wtorek, 3 stycznia 2012

Cudowna niespodzianka, i następna kanwa.

Nie wiem czym sobie zasłużyłam. Agnieszka obdarowała mnie takimi ślicznościami, bomka zrobiła na mnie wrażenie, jest urocza, zakładka z lawendą i piękna kartka miasta.

Sama mam wielkie opóżnienie z kanwą dla Tiny, obiecywałam przed nowym rokiem a nie mogę się wyrobić, za wiele się złożyło spraw ostatnio.

Dziś się chwalę cudownościami które dostałam od Agi z blogu Robótkowe co nieco.
Bardzo Ci dziękuję za przepiękny prezent.



8 komentarzy:

  1. piękny wzór! idziecie z tym haftem jak burza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten wzorek. Jak widzę obrazek zbliża się ku wykończeniu. Owocnej pracy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. super prezencik:) a dziewczyny wyszywają, bo dawno nic u nich nie ma? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bombka! A obrazek i tak idzie szybko - ja stanęłam na pierwszym...

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

To nie wszystko! - kliknij starsze posty

To nie wszystko! - kliknij starsze posty