Przejdź do głównej zawartości

Jak odnowić starą ramkę.

Uwielbiam zdjęcia i wspomnienia z nimi związane, dzięki nim można przenieść się w czasie i poczuć się jak w tamtej konkretnej chwili.
Ta chwila zajmuje szczególne miejsce w moim sercu. Możecie nie wierzyć ale pamiętam ten moment, na tej fotografii miałam pewnie niecały rok.
Parę lat temu rozmawiałam z mamą o tym dniu i powiedziałam jej że pamiętam jak byłyśmy u fotografa i pamiętam jak siedziałam w tym krzesełku, i siostra nie chciała mnie trzymać za rękę, mimo próśb fotografa. Powiedziałam mamie także, że fotograf był kobietą, zdziwiła się i odpowiedziała że tak było. Wydaje mi się, że jest to moje pierwsze wspomnienie.




Więc moje pierwsze wspomnienie dostało nową oprawę. Wcześniejsza ramka była pstrokata, w łatki jak dalmatyńczyk.

Już od pewnego czasu myślałam nad zmianą tej brzydkiej ramki na nową, lecz okazało się, że można nadać nowy wygląd nie wydając ani zł.

Wszystkie potrzebne materiały miałam w domu, więc wystarczyło pół godziny i gotowe.
Wpierw ramkę rozebrałam, odkleiłam stary materiał obiciowy.

Potrzebne materiały

Obicie ramki nowym materiałem, podklejałam klejem Vikol.

Materiał obiciowy to zlota kanwa do wyszywania firmy DMC, super się sprawdziła bo jest dość sztywnym materiałem.Może ktoś z Was posiada podobną niemodną już ramkę, warto ją odnowić, można też wyszyć coś na materiale obiciowym, lub w inny sposób udekorować.Moja wersja jest bardzo prosta, dająca możliwość późniejszego dekorowania.Pozdrawiam i zapraszam ponownie.



Komentarze

  1. Takie coś z niczego. Świetny pomysł . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Też uwielbiam zdjęcia ale te hmm...prawdziwe ! a nie elektroniczne
    A ramka cudowna. O wiele ładniejsza niż na początku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramka o wiele lepiej prezentuje się po Twojej przeróbce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie,może kiedyś odgapię

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna i pomysłowo odnowiona ramka :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł - faktycznie dalmatyńczyk średnio wyglądał, a teraz prezentuje się naprawdę ładnie. Prosto i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Popularne posty z tego bloga

Chusty pochłonęły mnie do reszty, ukończę jedną i już na jej miejsce wskakuje następna. Szydełkowanie bardzo potrafi wciągnąć, zawsze znajdzie się chwila, żeby choć rządek zrobić.  Na różnych grupach szydełkowych są dostępne darmowe wzory, z których najczęściej korzystam. Jednak czasem zdarza mi się zakupić.  Tak było z Allyaną, chodziła za mną chyba z pół roku, chciałam ją wykonać z motka merino, aby posłużyła na zimę. Powstała z 1500 m motka merino/akryl od kokonki.pl. Ten sklep polecam z całego serca, moje wszystkie chusty powstały właśnie z kokonków. Chusta powstawała w tzw międzyczasie, około 2 miesięcy. Wzór średnio trudny, było trochę prucia:) Obecnie na szydełko wskoczyła Alexis. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie na instagramie . 

Zgłosiłam się do konkursu Blog roku 2011

Warto spróbować,świetna zabawa i można pokazać się szerszej publicznośći. Może i Wy się zapiszecie. Blog Roku.

Trzeci obrazek Sewing Room.

Kolejny obrazek z motywem maszyny do szycia, powstał na kanwie Mariny. Chwilę przy nim mi zeszło, zdjęcia robione wieczorem, niestety brak możliwośći zrobienia dziś przy świetle dziennym, po 14 już było szaro przez co zdjęcie wolałam zrobić przy ciepłym świetle lampki. Od jutra na tamborku zawita kanwa Aldony, już się nie mogę doczekać. Kanwa 14. mulina DMC.