poniedziałek, 28 grudnia 2015

Rzeszowskie migawki.













12 komentarzy:

  1. Piękne fotografie i widoki :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeszów jest pięknym miastem-byłam tam tylko raz.Piękne zdjęcia zrobiłaś!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nidy nie byłam w Rzeszowie , ale to ,co pokazałaś jest piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ale mnie Rzeszów zawsze będzie się kojarzył z ulubionym tańcem folklorystycznym:) może kiedyś uda mi się odwiedzić to miasto. Wszystkiego dobrego w Noeym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia oraz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2016!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, aż miło zobaczyć fotki z rodzinnego miasta, nie byłam tam z 15 lat,.. ratusz pięknie wygląda, cmentarz w Rzeszowie zawsze mnie fascynował, jest piękny i niepowtarzalny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nasze miasto jest piękne, choć zmienia się w niesamowitym tempie. Ja jednak lubię stronę zabytkową Rzeszowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia!!! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ładnie jest w Rzeszowie, już zapomniałam, bo byłam tam zbyt dawno!Piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

To nie wszystko! - kliknij starsze posty

To nie wszystko! - kliknij starsze posty