Przejdź do głównej zawartości

BO TAKA JEST WIOSNA !!!







Komentarze

  1. Oh jakie piękne zdjęcia!!!Kocham Wiosnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia!
    W te piękne święta, gdy Pan zmartwychwstanie życzę Ci smacznych jajek na śniadanie, żółtego kurczaka, białego zająca i oby te święta trwały beż końca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo wiosna jest piękna !!!
    WESOŁEGO ALLELUJA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Króliczek przyniesie Ci w prezencie, to czego najbardziej pragniesz. To coś nie musi być ani widoczne, ani dotykalne, może nawet nie pachnieć, ale niech będzie czymś, bez czego nie można żyć.
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham fotografować przyrodę. Czy może być cos piękniejszego od przyrody? Chyba nie. Zwierzęta też cudowne warte fotografowania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Popularne posty z tego bloga

Chusty pochłonęły mnie do reszty, ukończę jedną i już na jej miejsce wskakuje następna. Szydełkowanie bardzo potrafi wciągnąć, zawsze znajdzie się chwila, żeby choć rządek zrobić.  Na różnych grupach szydełkowych są dostępne darmowe wzory, z których najczęściej korzystam. Jednak czasem zdarza mi się zakupić.  Tak było z Allyaną, chodziła za mną chyba z pół roku, chciałam ją wykonać z motka merino, aby posłużyła na zimę. Powstała z 1500 m motka merino/akryl od kokonki.pl. Ten sklep polecam z całego serca, moje wszystkie chusty powstały właśnie z kokonków. Chusta powstawała w tzw międzyczasie, około 2 miesięcy. Wzór średnio trudny, było trochę prucia:) Obecnie na szydełko wskoczyła Alexis. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie na instagramie . 

Zgłosiłam się do konkursu Blog roku 2011

Warto spróbować,świetna zabawa i można pokazać się szerszej publicznośći. Może i Wy się zapiszecie. Blog Roku.

Róża ukończona.

Kontury wyszyte, róża wyprana i uprasowana czeka na Pana ramiarza.