Przejdź do głównej zawartości

Cukierkowy Virus.


Witajcie kochani.Dopadła i mnie choroba chustowo szydełkowa, te kolorowe włóczki mają w sobie moc przyciągania. W kokonkach wciąż pojawiają się nowości, gdyby tylko czas i portfel na to pozwoliły to codziennie chodziłabym w nowej chuście. Niestety w życiu trzeba wybrać, tak i tu wybór jest trudny, bo w kokonkach wybór jest niesamowicie wielki. To przeszło ponad 1000 różnokolorowych motków.Wybór kolorów tej chusty dokonała przyszła szwagierka Monika, ponieważ dla niej jest ta chusta.Przeszło prawie rok nie robiłam na szydełku, więc trochę bałam się rzucić na trudniejszy wzór, dlatego wybór padł na już wykonywanego Virusa.Chusta powstała w dwa tygodnie z motka 3 nitkowego o długości 1100 m. Skład tej włóczki to pół na pół bawełna z akrylem, chusta na sezon wiosenno jesienny. Myślę że taki dodatek wzbogaci każdą kobiecą garderobę.



Wzór tak jak już wspomniałam jest bardzo prosty składa się z 11 początkowych rzędów, a potem tylko powtarzamy ostatnie 4.
Więc jest bardzo powtarzalny i łatwy do szydełkowania bez spoglądania na schemat.


Do chusty po bokach dorobiłam chwosty z tej samej włóczki, uzupełnione pasującymi kolorystycznie koralikami.



Virusik ma wymiary około 170 cm/ 75cm, wyszła średniej wielkości. 

Na szydełko wskoczyła Klaziena dla Kasi, w planach jeszcze dwie chusty. Aby szewc bez butów nie chodził to dla siebie i dla mojej siostrzenicy Roksanki. 








Całą jesień spędzę przy szydełku :)
Pozdrawiam.


Komentarze

  1. Prawdziwy cukiereczek, chociaż wolę inne kolory :) bardzo mi się podobają tego typu chusty.
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Marzy mi się. Ale zawsze jakies inne priorytety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest przepiękna, własnie szukam odpowiedniego koloru włóczki na chustę do mojego szarego płaszcza. Na kokonki.pl rzeczywiście wybór jest ogromny i dlatego mam trochę problem wyborem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta przepiękna, szukam odpowiedniego koloru włóczki na chustę do mojego szarego płaszcza. Na kokonki.pl rzeczywiście wybór jest ogromny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta przepiękna, szukam odpowiedniego koloru włóczki na chustę do mojego szarego płaszcza. Na kokonki.pl rzeczywiście wybór jest ogromny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękna i chyba nie chcę wiedzieć ile czasu pochłonęła😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta, super kolorki. Ja też zamierzam zmierzyć się z virusem, tylko zawsze czasu brak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

Popularne posty z tego bloga

Chusty pochłonęły mnie do reszty, ukończę jedną i już na jej miejsce wskakuje następna. Szydełkowanie bardzo potrafi wciągnąć, zawsze znajdzie się chwila, żeby choć rządek zrobić.  Na różnych grupach szydełkowych są dostępne darmowe wzory, z których najczęściej korzystam. Jednak czasem zdarza mi się zakupić.  Tak było z Allyaną, chodziła za mną chyba z pół roku, chciałam ją wykonać z motka merino, aby posłużyła na zimę. Powstała z 1500 m motka merino/akryl od kokonki.pl. Ten sklep polecam z całego serca, moje wszystkie chusty powstały właśnie z kokonków. Chusta powstawała w tzw międzyczasie, około 2 miesięcy. Wzór średnio trudny, było trochę prucia:) Obecnie na szydełko wskoczyła Alexis. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mnie na instagramie . 

Zgłosiłam się do konkursu Blog roku 2011

Warto spróbować,świetna zabawa i można pokazać się szerszej publicznośći. Może i Wy się zapiszecie. Blog Roku.

Róża ukończona.

Kontury wyszyte, róża wyprana i uprasowana czeka na Pana ramiarza.