piątek, 22 kwietnia 2016

Pięknie wszystko kwitnie.

Moja mała hodowla się rozrasta w szybkim tempie, nie obyło się jednak bez niepowodzeń.
Cynia mnie zaskoczyła i rośnie w górę jak szalona.


Szałwia wyrosła tylko z dwóch nasionek


Lobelie zwisającą porozsadzałam 


        Aster chiński też podrósł i musiałam go już przesadzić na miejsce stałe.


Lawenda słabo coś rośnie, i jakaś taka powyginana, zobaczymy co z tego będzie.


Bratki, mięta i niezapominajka też pomału rosną. Nie wykiełkowała mi petunia, no cóż szkoda, podobno ciężka w uprawie w warunkach domowych.


Pozdrawiam :)



2 komentarze:

  1. Gratuluję tak pięknej hodowli, wyobrażam sobie jak wszystko będzie cudnie wyglądało. Masz do tego rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Istny ogródek w domu.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.

To nie wszystko! - kliknij starsze posty

To nie wszystko! - kliknij starsze posty